מדינת ישראל מצדיעה למרכז הלאומי להשתלות ולמשפחות תורמי האיברים והרקמות בישראל

היום, יום רביעי, 27 במאי, אירח נשיא המדינה מר ראובן ריבלין במעונו בירושלים כ- 200 נציגי משפחות שכולות, אשר עם קבלת ההודעה על מות יקירם החליטו לתרום איברים והציל חיים.

בטקס נשאו דברים כבוד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, שקרא לכל אזרחי ישראל להגיע ולחתום על כרטיס אדי, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' ארנון אפק, וכן פרופ' רפי ביאר יו"ר ועדת ההיגוי של המרכז הלאומי להשתלות. את הכנס הנחה מר יאיר עמיקם סמנכ"ל להסברה וקשרי חוץ של משרד הבריאות.

את דבר משפחות התורמים נשאו שתי אימהות שכולות - יהודייה וערביה, כסמל לאחווה בין העמים ולנתינה ללא גבולות, תרתי משמע. הגברת רותי גולדנברג, אשר שכלה את ביתה עליזה בתאונת דרכים בטרם מלאו לה 21 ויוסרא עאשור, ששכלה את שני בניה בתאונות דרכים את נור בן 22 וכעבור שנה וחצי את חאתם בן 21.

את דבר המושתלים נשאה הגברת רות רודניק שעברה השתלת לב לפני 18 שנה בהיותה בת 57. האירוע לווה בשירתה שיר אורדו בת ה- 15, בוגרת ביה"ס למוסיקה, שלא במקרה היא גם נכדתה של רות מושתלת הלב.

אובוסי המשפחות זכו לליווי של כבוד - יחידת האופנועים של משטרת ישראל מחוז ירושלים ליוותה את אוטובוסי משפחות התורמים מהכניסה לירושלים ועד לבית הנשיא.

עם סיומו של הטקס מסוק מהשמיים חג מעל בית הנשיא ובירך את כבוד הנשיא, את המשפחות התורמות ואת המרכז הלאומי להשתלות. ומיד אחר כך הפריחו המשפחות, ביחד עם כבוד נשיא המדינה, בלונים לבנים לשמיים.

 

עדיין אין לכם כרטיס אדי ? - לחצו כאן - ועזרו לנו להציל חיים

 

נשיא המדינה ראובן ריבלין בקריאה מרגשת לאזרחי ישראל

 

תמונות נבחרות מהאירוע

 

אירוע הצדעה למשפחות התורמים בבית נשיא המדינה

 

אירוע המרכז הלאומי להשתלות בבית הנשיא

 

האירוע של כרטיס אדי בבית נשיא המדינה

Created by Tvuna